
Vandaag werden de eerste interne Covid-tests uitgevoerd voor de productie en administratie
De afgelopen weken heeft Feldhaus alle geïnteresseerde medewerkers via een externe dienstverlener regelmatig laten testen. De testen van vandaag werden voor het eerst uitgevoerd door speciaal opgeleide Feldhausmedewerkers. Aanvankelijk meldden zeven medewerkers zich vrijwillig aan om de testen regelmatig uit te voeren. Na een uitgebreide training door bedrijfsarts Carolin Salamon worden de testen nu tweemaal per week gratis aangeboden aan alle medewerkers. "Dit geeft ons allemaal meer gemoedsrust en stelt ons in staat snel te reageren indien nodig", legt verkoopmanager Jörg Breier uit, die de reden voor het aanbod toelicht. Operations manager Alexander Schröder voegt eraan toe dat de aanwezigheid van intern personeel zorgt voor meer flexibiliteit en het mogelijk maakt om op korte termijn te testen bij vermoedelijke gevallen. Algemeen directeur Nicola Feldhaus benadrukt het belang van een breed gebruik van het aanbod: "We willen dat onze medewerkers gezond blijven en het risico op infectie minimaliseren. Regelmatig testen en onze bestaande hygiënemaatregelen helpen ons daarbij."








